Följ Secure State Cyber

Taggar

Senaste nytt

Gasellföretaget sätter standarden för it-säkerhet: ”Allas ansvar”

Gasellföretaget sätter standarden för it-säkerhet: ”Allas ansvar”

Nyheter   •   Nov 06, 2018 11:39 CET

Det finns stora möjligheter med digitaliseringen, men den innebär också ett ökat säkerhetshot. En tilltagande it-närvaro ökar attackytan och höjer hotbilden mot företag, myndigheter, landsting och kommuner. Säkerhetsföretaget Secure State Cyber har utvecklat en unik helhetslösning och utsågs nyligen till Gasellföretag.

2018 Di Gasell - Secure State Cyber

2018 Di Gasell - Secure State Cyber

Pressmeddelanden   •   Okt 24, 2018 08:54 CEST

Secure State Cyber offers Cyber Awareness Platform

Secure State Cyber offers Cyber Awareness Platform

Nyheter   •   Okt 18, 2018 08:27 CEST

​We are proud to roll out our new service, the Cyber Awareness Program. A program that includes a new digital tool designed to increase the cyber security awareness within companies.

From cybersecurity to organic re-usable tampons – Swedish business women awarded in Shanghai
Secure State Cyber Appoints New Business Managers
Secure State Cyber Hires a New CEO

Secure State Cyber Hires a New CEO

Pressmeddelanden   •   Aug 21, 2018 13:23 CEST

Secure State Cyber opens a new Canadian office
Fredag! Det måste vara dags att välkomna en ny kollega!
TÅRTOR!

TÅRTOR!

Nyheter   •   Apr 06, 2018 16:44 CEST

Glöm inte underleverantörerna i ert informationssäkerhetsarbete!

Glöm inte underleverantörerna i ert informationssäkerhetsarbete!

Nyheter   •   Mar 29, 2018 15:22 CEST

Debatten kring Facebook och CA sätter fingret på behovet av att ha koll på hur kunddata hanteras och verkligen följa upp och granska samarbetspartners och underleverantörers informationssäkerhetnivå.

Glöm inte underleverantörerna i ert informationssäkerhetsarbete!

Glöm inte underleverantörerna i ert informationssäkerhetsarbete!

Blogginlägg   •   Mar 27, 2018 21:24 CEST

Debatten kring Facebook och CA sätter fingret på behovet av att ha koll på hur kunddata hanteras och verkligen följa upp och granska samarbetspartners och underleverantörers informationssäkerhetnivå.

Are you prepared for a DDoS attack?

Are you prepared for a DDoS attack?

Nyheter   •   Mar 09, 2018 16:29 CET

Hur tacklar ni dataskyddsförordningen?

Hur tacklar ni dataskyddsförordningen?

Nyheter   •   Mar 02, 2018 15:09 CET

Vanligt förekommande brister i cybersäkerhetsprocessen ledde till Transportstyrelsens incident
Bredda dina GDPR kunskaper tillsammans med Secure State Cyber
Fem nyanställda är fler än tre tårtor!

Fem nyanställda är fler än tre tårtor!

Nyheter   •   Feb 16, 2018 14:29 CET

Secure State byter namn!

Secure State byter namn!

Pressmeddelanden   •   Feb 15, 2018 09:22 CET

​För att förtydliga vår ställning som ett ledande företag inom informations- och cybersäkerhetsområdet förändrar vi nu vårt namn och adderar Cyber.

Secure State på LARM-mässan

Secure State på LARM-mässan

Nyheter   •   Feb 13, 2018 09:48 CET

Karriärstart som Informations- och Cybersäkerhetskonsult!
New Colleague!

New Colleague!

Nyheter   •   Feb 09, 2018 15:59 CET